Mød Lone, Gitte og Nadja, tre erfarne mentorer i TestHuset, der brænder for at dele deres viden og erfaring med henblik på at støtte medarbejdernes udvikling.
TestHusets mentorordning skaber en synergi mellem medarbejdere, konsulenter og kunder, hvilket resulterer i øget motivation, forbedret samarbejde og styrkede konsulenter, der er endnu bedre rustet til at løse komplekse opgaver for kunderne.
I efteråret 2023, afsluttede vores konsulenter; Gitte, Lone og Nadja, som de første i TestHuset deres mentoruddannelse. Denne uddannelse giver dem ikke kun muligheden for at dele deres viden med deres mentees, men også for selv at uddanne nye mentorer. I TestHuset har vi et stort fokus på medarbejdertrivsel og -udvikling og derfor har vi i TestHuset en mentorordning, som er tilgængelig for alle vores medarbejdere, uanset deres erfaring eller stilling.
Hvem er en mentor i TestHuset?
En mentor i TestHuset er en erfaren person, som gennem rådgivning, personlig- og faglig sparring, vejledning og feedback deler ud af sin erfaring og sine kompetencer for at støtte deres mentees udvikling.
Mentorskabet i TestHuset kan bedst beskrives som en trebenet taburet, hvor de tre ben symboliserer; TestHuset, Mentee/Mentor og TestHusets kunder. Dette er nemlig med til at skabe en synergi mellem TestHuset, konsulenterne og kunderne.
For TestHuset betyder det øgede fokus på mentorskabet, at vores konsulenter bliver mere motiverede og engagerede i deres egen faglige udvikling. Det bidrager til et styrket bagland, som fremmer et bedre samarbejde på tværs i huset, skaber en stærkere fællesskabsfølelse og bedre trivsel blandt medarbejderne.
For vores kunder betyder det, at vores konsulenter er klædt endnu bedre på, til at løse deres opgaver med et styrket bagland i ryggen. Det giver vores konsulenter den sikkerhed og opbakning, der er nødvendig for at levere de bedste resultater for kunderne.