FORMÅL MED RÅDGIVNING OM TESTORGANISATION
Etablering af samarbejdsorganisation med henblik på fleksibel og kompetent levering af ydelserne Rådgivning og Sparring, Kompetenceudvikling, samt Test Service og Support.
Samarbejdet har til formål at sikre den rette kvalitetssikring, kompetence og testressourceallokering på kundens udviklingsprojekter og systemforvaltning.
KUNDEVÆRDI VED RÅDGIVNING OM TESTORGANISATION
- Ekspert rådgivning omkring test og kvalitetssikring på strategisk, taktisk og operationelt niveau.
- Fleksibel adgang til testfaglige spidskompetencer.
- Mulighed for både inHousing af konsulenter og outHousing af testopgaver.
- Etablering af dedikeret testteam med kunde-, branche-, og systemkendskab.
- Højere kvalitet i forretningskritiske applikationer.
AKTIVITETER VED RÅDGIVNING OM TESTORGANISATION
- Afdækning af kundespecifikt ydelseskatalog
- Etablering af rammeaftale
- Samarbejdsorganisation
- Prismodel
- Aftale administration
- Faktureringsstruktur
- Etablering af styregruppe
- Månedlige statusmøder
- Kvartalsvise styregruppemøder
- Kortlægning af testindsatser – organisation, program, projekt, forvaltning
- Levering af konsulentressourcer og opgaveløsninger
- Konsulent og opgavevurdering
Brug for rådgivning?
Kontakt os på telefon +45 44 979 979, via e-mail på info@testhuset.dk eller via vores kontaktformular.