RÅDGIVNING OM HVORDAN I SKAL ORGANISERE JER, SAMT STRATEGISK RÅDGIVNING OM SOFTWARETEST GENERELT I JERES VIRKSOMHED.

FORMÅL MED RÅDGIVNING OM TESTORGANISATION

Etablering af samarbejdsorganisation med henblik på fleksibel og kompetent levering af ydelserne Rådgivning og Sparring, Kompetenceudvikling, samt Test Service og Support.

Samarbejdet har til formål at sikre den rette kvalitetssikring, kompetence og testressourceallokering på kundens udviklingsprojekter og systemforvaltning.

Formål
Kundeværdi

KUNDEVÆRDI VED RÅDGIVNING OM TESTORGANISATION

  • Ekspert rådgivning omkring test og kvalitetssikring på strategisk, taktisk og operationelt niveau.
  • Fleksibel adgang til testfaglige spidskompetencer.
  • Mulighed for både inHousing af konsulenter og outHousing af testopgaver.
  • Etablering af dedikeret testteam med kunde-, branche-, og systemkendskab.
  • Højere kvalitet i forretningskritiske applikationer.

AKTIVITETER VED RÅDGIVNING OM TESTORGANISATION

  • Afdækning af kundespecifikt ydelseskatalog
  • Etablering af rammeaftale
    • Samarbejdsorganisation
    • Prismodel
    • Aftale administration
    • Faktureringsstruktur
  • Etablering af styregruppe
  • Månedlige statusmøder
  • Kvartalsvise styregruppemøder
  • Kortlægning af testindsatser – organisation, program, projekt, forvaltning
  • Levering af konsulentressourcer og opgaveløsninger
  • Konsulent og opgavevurdering
Aktitiviteter

VI TAGER HELE ANSVARET

 FLEKSIBELT OG SKALÉRBART

OPGAVER LØST AF SPECIALISTER

UDVALG AF VORES KUNDER

Brug for rådgivning?

Kontakt os på telefon +45 44 979 979, via e-mail på info@testhuset.dk eller via vores kontaktformular.