FÅ EN TESTMENTOR, SOM KAN SPARRE MED JERES TESTANSVARLIGE, TESTMANAGERE OG TESTERE PÅ BÅDE STRATEGISK OG TAKTISK NIVEAU.

FORMÅL MED EN TESTMENTOR

Assistance i forbindelse med strategisk og taktisk rådgivning og sparring for virksomheder og medarbejdere med ledelses- og styringsmæssigt ansvar på test og kvalitetssikringsområdet.

Formål
Kundeværdi

KUNDEVÆRDI VED EN TESTMENTOR

Assistance fra en Testmentor fra TestHuset sikrer en professionel rådgivning inden for test og kvalitetssikring. En testmentor kan tilføre værdi på mange områder, hvad enten det er strategisk sparring med ledelsen, rådgivning i forbindelse med coaching af kundens nøglepersoner inden for testområdet eller testmodenhedsmålinger.

Testmentorer fra TestHuset drager fordel af deres mangeårige erfaring med test og kvalitetssikring, ofte fra flere forskellige brancher og forretningsområder. Dette giver kunden sikkerhed for en uvildig og objektiv rådgivning, som kan være en stor hjælp i beslutningsprocesser af betydning relateret til test og kvalitetssikring.

AKTIVITETER FOR EN TESTMENTOR

Testmentorens opgaver består af:

  • Fastlæggelse af virksomhedsmål og ambitioner inden for test
  • Opbygning af testorganisation/afdeling
  • Etablering af testpolitikker
  • Efteruddannelse af testere
  • Bemanding af testroller
  • Implementering, tilpasning og forbedring af testmodel, -metode og -processer
  • Rådgivning og vejledning af organisation/projekt under udviklingsforløbet
  • Kvalitetstjek af:
    • Teststrategi og testplaner
    • Tidsplaner og estimater
    • Bemanding, roller og ansvar
    • Testdesign og testcases
    • Testdokumentation
    • Målinger og metrikker til procesforbedringer
  • Rapportering
Aktitiviteter

 ÉN KONSULENT = HELE TESTHUSET

CERTIFICEREDE SPECIALISTER

PRAGMATISKE OG EFFEKTIVE

UDVALG AF VORES KUNDER

Brug for en testmentor?

Kontakt os på telefon +45 44 979 979, via e-mail på info@testhuset.dk eller via vores kontaktformular.

[activecampaign]