VI TILBYDER AT GIVE TESTFAGLIG OG PERSONLIG COACHING AF JERES MEDARBEJDERE, SOM SKAL UDVIKLE SIG I JOBBET, SAMTIDIG MED AT DE HAR BRUG FOR AT PERFORME FRA FØRSTE DAG.

FORMÅL MED COACHING AF NØGLEMEDARBEJDERE

Personlig rådgivning og sparring for medarbejdere generelt eller i forbindelse med konkrete opgaver/projekter.

Formål
Kundeværdi

KUNDEVÆRDI VED COACHING AF NØGLEMEDARBEJDERE

  • Høj faglig støtte til nøglemedarbejdere i organisationen
  • Kompetenceløft
  • Træning i jobbet
  • Nålestikssupport til medarbejdere på alle kompetenceniveauer

AKTIVITETER VED COACHING AF NØGLEMEDARBEJDERE

  • Aftale om coachingens omfang og mål
  • Afholdelse af coaching-sessioner
  • Løbende rådgivning og sparring via telefon og e-mail
  • Opfølgning på udbyttet sker som afslutning på hver session
Aktitiviteter

PROFESSIONEL FAGLIG SPARRING

PRAGMAGTISKE LØSNINGSFORSLAG

FÅ LØBENDE RÅDGIVNING

UDVALG AF VORES KUNDER

har du brug for hjælp?

Kontakt os endelig på telefon +45 44 979 979, via e-mail på info@testhuset.dk eller via vores kontaktformular ved at trykke på knappen.

kontakt os!